reklama

Ako pokračovalo dobrodružstvo na farme v Tarras (siedmy článok zo Zélandu)

21.11.2016 som si zapísala tieto myšlienky: Stále tomu neverím. Ako môžeme mať také šťastie?! Zo super prostredia Little River sme sa dostali na farmu v Tarras, neďaleko Cromwellu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A nie len, že máme samostatnú izbu (to bolo aj u Savany) ale máme samostatný 3-izbový dom s vlastnou kuchynkou?! A máme aj kvietky vo vázičkách a vlastnú kúpeľňu, len my DVE?! Obedy nám varí pani domáca- Sue (mali sme nachos) a to len za 3 hoďky pomoci v záhrade. Dnes sme mali na večeru MӒSO! Akože len tak nám dala steaky?! Na Zélande, kde sme nerátali s takým prepychom počas tohto roka, keďže nemáme peniaze na rozhadzovanie. A zoznam, čo by sme chceli z potravín kúpiť, nám Sue rozšírila o pár fakt fajn vecí?! A to sme mali tak trošku obavy či sme sa príliš nerozšupli keď sme naň dopísali jogurt :D Sue je supeeeer! Ja tu ženu žeriem! Kde končí luxus?! Kedy sa prebudím z tohto krásneho sna? Môžeme mať my také šťastie?! ... ale áno, môžeme!!! :D Už sa teším čo mi ešte tento rok na Zélande prinesie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a aby som pokračovala. Pri príchode na farmu sme spoznali Sue a Alastaira (manželský pár, päťdesiatnici), ich syna a tehotnú dcéru, ktorí na farme bežne nebývajú. Syn tam pracuje a dcéra bola na návšteve. Do týždňa od nášho príchodu porodila dievčatko menom Mimi.

Spoznali sme aj Helene- dievča z francúzska, ktorá má už rezidentské víza a pracuje na farme „The Point“. Býva vo svojom domčeku, má štyroch psov a jedna z fén mala také milučké šteniatka. V čase keď sme boli na farme u nej býval brat, ktorého všetci volali Flesh, lebo mal komplikované francúzske meno.

Na farme sme si vážne žili luxusne, aj keď zase na samote. Bývali sme v starom pastierskom dome- obývačka s TV, kuchyňa, dve spálne, kúpeľňa a pred domom sme mali ďalší gauč, kde sme posedávali a pili čaj. Využívali sme vlastnú práčku, chladničku a ďalšie kuchynské spotrebiče.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pracovali sme väčšinou v záhrade, naša hlavná náplň bolo trhanie buriny. Suina záhrada bola trošku viac udržiavaná ako predchádzajúca Savahnina a teda zmena pred a po nebola až taká markantná. Raz som sa Alastaira spýtala, či by nebolo možné aby nás zobral so sebou a poukazoval nám farmu a zvieratá (čo, ako a prečo robia na zélandsej farme). A naozaj nás zobral dvakrát so sebou. Pomáhali sme pri vážení jalovíc a býčkov a dokonca sme aj odčervovali! Na farme The Point bolo 5000-6000 ks oviec (Sue to nevedela úplne presne) a cca 400 ks hovädzieho dobytka (predtým chovali srnky ale vymenili ich za kravy, lebo šla cena diviny dole).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
takto sme večerali steaky
takto sme večerali steaky (zdroj: KrisPope)
interiér nášho domčeka bol štýlový
interiér nášho domčeka bol štýlový (zdroj: KrisPope)
kuchyňa a cez okno sme mohli pozorovať pasúce sa kravičky :)
kuchyňa a cez okno sme mohli pozorovať pasúce sa kravičky :) (zdroj: KrisPope)
takto vyzeral exteriér nášho domčeka
takto vyzeral exteriér nášho domčeka (zdroj: KrisPope)
výhľad na hory (Južné Alpy) zo záhrady, v ktorej sme pracovali
výhľad na hory (Južné Alpy) zo záhrady, v ktorej sme pracovali (zdroj: KrisPope)
tu bývali domáci, keď jeden deň pršalo, tak sme im ho pucovali
tu bývali domáci, keď jeden deň pršalo, tak sme im ho pucovali (zdroj: KrisPope)
Ivetka sa činila...
Ivetka sa činila... (zdroj: KrisPope)
... aj ja som sa činila :)
... aj ja som sa činila :) (zdroj: KrisPope)
váha
váha (zdroj: KrisPope)
ešte foto so psíkmi
ešte foto so psíkmi (zdroj: KrisPope)
so šteniatkom
so šteniatkom (zdroj: KrisPope)
šteniatka boli také milučké, že by som si hneď nejaké nechala
šteniatka boli také milučké, že by som si hneď nejaké nechala (zdroj: KrisPope)
Kristína Poperníková

Kristína Poperníková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, pekná a možno aj inteligentná a vydala som sa na cestu na druhý koniec sveta aby som sa našla.O svoje zážitky sa chcem podeliť a preto píšem.... aj keď mám malé meškanie. No čo?! Proste mám zaujímavý život a nestíham o ňom písať. Zoznam autorových rubrík:  na ceste...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu