reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Poperníková

Kristína Poperníková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, pekná a možno aj inteligentná a vydala som sa na cestu na druhý koniec sveta aby som sa našla.O svoje zážitky sa chcem podeliť a preto píšem.... aj keď mám malé meškanie. No čo?! Proste mám zaujímavý život a nestíham o ňom písať. Zoznam autorových rubrík:  na ceste...

reklama

na ceste...

Posledné dva týždne work and holiday na Novom Zélande (28. a posledný)

Kristína Poperníková

Posledné dva týždne work and holiday na Novom Zélande (28. a posledný)

Ďalší dobiehajúci článok o zážitkoch z milovanej krajiny na opačnom konci sveta... Už som život v Kaikoure brala ako stereotyp a takpovediac istotu. Ráno vstať a ísť do práce. Rodinu mi vytvorili ľudia v backpackri, kolegovia,

  • 18. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Čo sa stalo v Kaikoure (jún-október 2017) (27. článok )

Kristína Poperníková

Čo sa stalo v Kaikoure (jún-október 2017) (27. článok )

Ďalší dobiehajúci článok z môjho života na Novom Zélande. Po zemetrasení v novembri 2016 ostalo okolie Kaikoury značne poškodené. Pobrežie sa dvihlo zatiaľ čo na pevnine nastali masívne zosuvy pôdy. Poškodené ostali cesty aj domy.

  • 14. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako som žila v Lake Tekapo na začiatku zimy (apríl-máj 2017) (26. článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Ako som žila v Lake Tekapo na začiatku zimy (apríl-máj 2017) (26. článok zo Zélandu)

Ďalší dobiehajúci článok o tom čo sa udialo v mojom zélandskom živote počas prvého zimného mesiaca v Lake Tekapo a jeho okolí.

  • 27. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dva týždne na kajakárskej misii na novozélandských riekach ( 25.článok)

Kristína Poperníková

Dva týždne na kajakárskej misii na novozélandských riekach ( 25.článok)

Doháňam zameškané a prinášam dopísaný článok z jesene na Novom Zélande (27.4.-10.5.2017). Tento článok je o splavovaní riek v okolí Queenstown a Wanaky ako aj o mne a priateľoch.

  • 15. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Road Trip s Laure (24. článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Road Trip s Laure (24. článok zo Zélandu)

Jedného krásneho dňa (19.4.2017) sme si s Laure pobalili naše veci do Manuho a rozlúčili sa s Barefootom, kde sme zanechali Natašu, Henrietu a Johna. Vo vzduchu bola cítiť jeseň a nás to ťahalo opäť na cesty.

  • 19. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Golden Bay, život v Takake- zélandský domov II detailnejšie (marec-apríl 2017)

Kristína Poperníková

Golden Bay, život v Takake- zélandský domov II detailnejšie (marec-apríl 2017)

Detailnejší pohľad do môjho života v Takeke, o výletoch po okolí, o zážitkoch, o ľuďoch, ktorých som tam spoznala.

  • 1. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Golden Bay, život v Takake- zélandský domov I (marec-apríl 2017)

Kristína Poperníková

Golden Bay, život v Takake- zélandský domov I (marec-apríl 2017)

Porozprávam vám príbeh. Príbeh, ktorý vytvorilo kúzelné mesto a úžasní ľudia. Príbeh, ktorý je skutočný aj keď sa môže zdať neuveriteľný.

  • 24. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Abel Tasman Coastal Track (25-28.2.2017) (dvadsiatyprvý článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Abel Tasman Coastal Track (25-28.2.2017) (dvadsiatyprvý článok zo Zélandu)

Jeden z najúžasnejších zážitkov v mojom živote. Na kajakárskej základni v Marahau som konečne naživo spoznala Valentine z Belgicka (29), kaitsurferka, malá blondínka so zmyselným nosom (našla som ju vo facebookovskej skupine).

  • 1. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Hokitika-Paul a kúsok raja v podobe Tom´s Hut (15.-24.2.2017)(dvadsiaty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Hokitika-Paul a kúsok raja v podobe Tom´s Hut (15.-24.2.2017)(dvadsiaty článok zo Zélandu)

Po dvoch týždňoch u Thomasa v Bruce Bay som sa vydala opäť na cestu. Dorazila som do mestečka Hokitika, neďaleko ktorého mal žiť muž menom Paul v Tomasovej Chatke (Tom´s Hut), kde som mu mala pomáhať za ubytovanie a stravu.

  • 22. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Farma Flagstaf - Thomas a Sue (devätnásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Farma Flagstaf - Thomas a Sue (devätnásty článok zo Zélandu)

Keď som prišla na farmu, nikto ma nečakal. Ale ako je už starým známym zvykom tu na Zélande, samozrejme bolo všetko pootvárané.

  • 16. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Wanaka- Roys Peak, cesta na West Coast- sandfly, Slováci (osemnásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Wanaka- Roys Peak, cesta na West Coast- sandfly, Slováci (osemnásty článok zo Zélandu)

Kariéru zberača čerešní som vymenila opäť za cestovateľskú. Dohodla som si ďalšie dve miesta na West Coaste kde som mala robiť helpx. Oslovila som dvoch ľudí a obaja mi odpísali, že môžem prísť.

  • 14. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Cromwell- druhá šanca? (sedemnásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Cromwell- druhá šanca? (sedemnásty článok zo Zélandu)

V Invercargille som načerpala nové sily a mala čas aj na hľadanie práce. Predsa len peniaze na stromoch nerastú a sem tam potrebujem kúpiť aj jedlo alebo benzín.

  • 6. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ľudskosť nadovšetko! (šestnásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Ľudskosť nadovšetko! (šestnásty článok zo Zélandu)

Čiastočne z môjho denníčka: Dnes som zažila perfektný deň. Ráno som šla vybehať Bellu a Reef a kým som napúšťala vodu dobytku, tak mi Bella zdrhla.

  • 5. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zase Invercargill. (pätnásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Zase Invercargill. (pätnásty článok zo Zélandu)

Môj život pripomína život nejakého filmového hrdinu.  Ani milý kiwák menom Olly ma na mojej ceste nezastavil. Z Dunedinu som sa náhle presunula do Invercargillu. Zase. Že prečo?!

  • 3. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Olly (štrnásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Olly (štrnásty článok zo Zélandu)

Keď som sa vydala na samostatnú cestu do Dunedinu, netušila som koľko toho zažijem a akých super ľudí tam spoznám. Vedela som iba adresu nejakého 27-ročného chemika,

  • 9. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Cromwell a zbieranie čerešní v decembri (trinásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Cromwell a zbieranie čerešní v decembri (trinásty článok zo Zélandu)

Čakali sme, že ubytovňa pre zberačov bude viac v dezolátnom stave a bude nás tam mraky. Namiesto toho bola budova poloprázdna a my sme mali v chladničke dostatok miesta. Sezóna iba začala.

  • 3. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dunedin, Otago Peninsula, Moeraki (5.-6.12. 2017) (dvanásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Dunedin, Otago Peninsula, Moeraki (5.-6.12. 2017) (dvanásty článok zo Zélandu)

Ráno sme sa prebudili do slnečného dňa. Teplota naznačovala, že dnes by to mohlo vyjsť a my by sme si mohli obliecť aj kraťasy a tielka, bolo naozaj teplo. Vydali sme sa na cestu do Dunedinu.

  • 2. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Invercargill, Bluf, Catlins Coast 2.-4.12.2016 (jedenásty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Invercargill, Bluf, Catlins Coast 2.-4.12.2016 (jedenásty článok zo Zélandu)

Ráno sa pristavil správca free kempu, zistiť ako sa nám tam páči. Mali sme celkom milú debatu o tom, odkiaľ ideme a kam mierime. Poradil nám kde sú ešte dobré kempy na našej trase a čo navštíviť v Invercargille.

  • 21. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Už mi je jasné, prečo navštíviť Milford Sound 30.11.-1.12.2016(desiaty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Už mi je jasné, prečo navštíviť Milford Sound 30.11.-1.12.2016(desiaty článok zo Zélandu)

Plavba loďou vo fjorde Milford Soundu bola určite dobrá voľba aj napriek tomu, že je to tak od ruky a je tam potrebné zachádzať riadny kus cesty. Bol to nezabudnuteľný zážitok.

  • 12. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rob Roy Glacier- Queenstown 28.a 29.11.2016( deviaty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Rob Roy Glacier- Queenstown 28.a 29.11.2016( deviaty článok zo Zélandu)

Po skúsenosti s helpixom v Tarras sme sa rozhodli, že budeme cestovať po juhu južného zélandského ostrova. Teda aspoň kým začneme makať v čerešňovom sade

  • 8. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu