reklama

Kto a čo ešte v Little River...(Piaty článok zo Zélandu)

Ako sa spoznali Savahna, rodená Kiváčka* a Babtista, rodený Francúz? No predsa cez Helpix na Novom Zélande!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred troma rokmi prišiel mladý Francúz na Nový Zéland, podobne ako my s Ivetou s Working Holiday vízami a robil dobrovoľnícku prácu u Savahninho otca na farme. Spoznal mladé dievča (vtedy 18ročnú Savahnu), rozhodol sa ostať a pomáhať dlhšie na farme až vytvorili pár a teraz sa spolu starajú o usadlosť v Little River, ktorá patrí Savahniným rodičom. Keď sme sa pýtali, čím sa živia jej rodičia, odpoveď bola, že radia ostatným ľuďom ako žiť lepšie, ako byť šťastnejší a podobne. Okrem usadlosti v Little River, kde usporadúvali školenia a duchovné cvičenia, vlastnili ďalšiu farmu so zvieratami, ktorá bola cez kopec a v Christchurchi mali malý etno obchodík a kaviareň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Budha v záhrade
Budha v záhrade (zdroj: KrisPope)
...myslím, že aj tieto dvere v záhrade mali skôr duchovný charakter, aj keď neviem presne o čo išlo...
...myslím, že aj tieto dvere v záhrade mali skôr duchovný charakter, aj keď neviem presne o čo išlo... (zdroj: KrisPope)
Obrázok blogu
(zdroj: KrisPope)
Obrázok blogu
(zdroj: KrisPope)
ja, Iveta, Savahna s Tukim a Baptista
ja, Iveta, Savahna s Tukim a Baptista (zdroj: KrisPope)

Ešte aby som skompletizovala zážitky z Little River, tak nesmiem zabudnúť na ostatných ľudí, ktorých sme tam spoznali.

Pete - Kiwák*, ktorému sa ale vážne nedalo rozumieť. Keď spustil s tým svojím prízvukom a rýchlosťou, nemali sme šancu. Ale ak sme ho poprosili, aby nám zopakoval alebo vysvetlil, čo hovoril, tak trochu spomalil. Bol malý, vystrihaný na krátko a trochu nám pripomínal škriatka. Pomáhal Babtistovi so stavaním jurty v záhrade. Pete vyrastal v okolí Akaroy a poradil nám vážne pekný track.

jurta vo výstavbe
jurta vo výstavbe (zdroj: KrisPope)

Rob - vysoký, chudý, zarastený a vlasatý Ír. Myslím, že by sme ho ani nespoznali keby sa ostrihal či oholil. Rob mal veľmi veľké nohy. Keď som uvidela pred dverami jeho topánky prvýkrát, vyčarovali mi úsmev na tvári a vlastne tak bolo vždy keď som ich zazrela. Nechápala som ako môže mať niekto tak veľké topánky....48ky (o 10 čísel väčšie ako moje topánky). Prišiel na motorke, týždeň po našom príchode do Little River, takže sme pomáhali týždeň všetci traja Savahne a Babtistovi. Robova práca spočívala prevažne v dokončovaní ďalšej kúpeľne alebo pri stavbe jurty. Ale keď pršalo, upratoval hlavný dom ako my. Bol na ceste už tretí rok a na Zéland prišiel po návšteve Austrálie. So svojím priateľom, tiež motorkárom, stihli precestovať oba ostrovy Nového Zélandu a rozdelili sa len krátko predtým ako prišiel k nám. Rob nám dal zopár užitočných rád, čo by sme nemali na Zélande vynechať, alebo ktorá cesta je dobrá a kde je dobré a lacné ubytovanie. A keďže bol celiatik, tak sa varilo buď dvojmo alebo jedlá, ktoré mohol jesť aj on. Možno škoda, že nemám jeho fotku aby som vám ju mohla takto odprezentovať, ale mám fotku jeho topánok...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
48 vs.38... Robove topánky a moja noha
48 vs.38... Robove topánky a moja noha (zdroj: KrisPope)

Bola to celkom sranda posledné večery, keď sme všetci piati hrali spoločenské hry zatiaľ čo v kozube praskal oheň.

Nájdi špióna - k tejto hre sme potrebovali aj smartfóny

Hru s panáčikmi a kartičkami, na ktorých boli uvedené rôzne zaujímavosti a my sme hádali, ktorá zo zaujímavých a častokrát aj vtipných odpovedí je tá správna. Mali sme s Ivetou pocit, že túto hru nemôžeme nikdy vyhrať hlavne kvôli nášmu vyjadrovaniu sa v angličtine ale držali sme sa statočne.

spoločenská hra
spoločenská hra (zdroj: KrisPope)

*Kiwák - rodený Novozélanďan, volajú sa tak aj sami medzi sebou...

Kristína Poperníková

Kristína Poperníková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, pekná a možno aj inteligentná a vydala som sa na cestu na druhý koniec sveta aby som sa našla.O svoje zážitky sa chcem podeliť a preto píšem.... aj keď mám malé meškanie. No čo?! Proste mám zaujímavý život a nestíham o ňom písať. Zoznam autorových rubrík:  na ceste...

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu