reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Poperníková

Kristína Poperníková

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá, pekná a možno aj inteligentná a vydala som sa na cestu na druhý koniec sveta aby som sa našla.O svoje zážitky sa chcem podeliť a preto píšem.... aj keď mám malé meškanie. No čo?! Proste mám zaujímavý život a nestíham o ňom písať. Zoznam autorových rubrík:  na ceste...

reklama

na ceste...

Výlety kým sme boli v Tarras (ôsmy článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Výlety kým sme boli v Tarras (ôsmy článok zo Zélandu)

Neďaleko Tarras sa nachádzajú turisticky známejšie strediská. My sme jeden deň strávili v meste Wanaka, ktoré leží na brehu jazera a vôkol sa rozprestierajú hory.

  • 23. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako pokračovalo dobrodružstvo na farme v Tarras (siedmy článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Ako pokračovalo dobrodružstvo na farme v Tarras (siedmy článok zo Zélandu)

21.11.2016 som si zapísala tieto myšlienky: Stále tomu neverím. Ako môžeme mať také šťastie?! Zo super prostredia Little River sme sa dostali na farmu v Tarras, neďaleko Cromwellu.

  • 19. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 814x
  • 0
Ako nás zastavili policajti a čo bolo ďalej... (šiesty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Ako nás zastavili policajti a čo bolo ďalej... (šiesty článok zo Zélandu)

Ako sme opustili Little River a vydali sa na cestu do Tarras, bola som prvýkrát zastavená policajtmi a spali sme prvýkrát v aute.

  • 8. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kto a čo ešte v Little River...(Piaty článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Kto a čo ešte v Little River...(Piaty článok zo Zélandu)

Ako sa spoznali Savahna, rodená Kiváčka* a Babtista, rodený Francúz? No predsa cez Helpix na Novom Zélande!

  • 1. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 771x
  • 0
Výlet do Christchurch (štvrtý článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Výlet do Christchurch (štvrtý článok zo Zélandu)

S našou prácou v záhrade bol mladý pár taký spokojný, že nám dokonca povedali: „Urobili ste dobrú prácu, vezmite si dnes deň voľna“. Nás to samozrejme tak potešilo, že sme ho ihneď využili a niekam šli.

  • 27. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Ivet, niečo by som zjedla, a ty? (tretí článok zo Zélandu)

Kristína Poperníková

Ivet, niečo by som zjedla, a ty? (tretí článok zo Zélandu)

Počas mojej cesty som zažila už kopu nových vecí. Ako použitie toalety v lietadle (predtým som letela len krátke vzdialenosti, takže nebolo treba) alebo couchsurfing, wwoofing či šoférovanie na druhej strane.

  • 26. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Začiatky na Zélande, ťažké?!.... Nieeee!... Krásne?.... Áno!

Kristína Poperníková

Začiatky na Zélande, ťažké?!.... Nieeee!... Krásne?.... Áno!

Wwoofing cez helpix funguje takto: na webovej stránke nájdete rôzne ponuky hostiteľov, resp. ľudí, ktorý by potrebovali s niečím pomôcť 3-4 hod. denne a za oplátku vám poskytnú ubytovanie a jedlo (viac info na webstránke).

  • 21. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Rýchly úvod k Zélandu... (prvé dni)

Kristína Poperníková

Rýchly úvod k Zélandu... (prvé dni)

Získať Working Holiday (WH) víza pre Slováka na Nový Zéland je ako vyhrať v lotérii. O polnoci 26. apríla sa na stránku imigračného úradu Nového Zélandu prihlásili tisícky

  • 11. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 407x
  • 0
Cesta V

Kristína Poperníková

Cesta V

Posledný deň v TaiPei (3.11.2016, Časové pásmo: +8 hod.) sme šli na výlet lanovkou do kopcov kde sa okrem iného pestoval aj čaj a pomedzi stromy bolo kde tu vidieť nejakú svätyňu.

  • 26. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
CESTA IV

Kristína Poperníková

CESTA IV

Nasledujúce ráno (2.11.2016, časové pásmo: +8 h.) sme sa vybrali na bus aj so Cidom a jeho mamkou. Išli s nami do Národného múzea, prestupy a podobne sme s nimi hravo zvládli.

  • 25. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 345x
  • 0
reklama
CESTA III

Kristína Poperníková

CESTA III

A zrazu sme boli v TaiPei tri dni... Ráno (2.11.2016, časové pásmo: +8hod.) sme si zobrali všetky svoje caky paky, obliekli ruksaky do pršiplášťov (lebo pršalo) a odniesli ich do úschovne na stanici. ​  ​

  • 23. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 0
CESTA II

Kristína Poperníková

CESTA II

Nasledujúci deň (31.10.2016, Časové pásmo: +8) sme z bytu vypadli už o 6:45, ​Kerwin išiel do práce a my pešo na hlavnú stanicu, kde sme si kúpili lístky na bus do Národného parku Yehliu, ktorý sa nachádza na severnom pobreží

  • 21. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
CESTA I

Kristína Poperníková

CESTA I

Začalo to síce už dávno ale na cestu ako takú som sa dostala až teraz. Poznáte ten pocit keď sa vám vyplní veľký sen?! Tak ja to onedlho spoznám! Zatiaľ si to až tak neuvedomujem ale som na ceste k nemu.

  • 17. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu